Schmal jeht – Buchemsche kütt

Leev Lückscher

Der Schmal hätt ad ze vill öm de Uhre. Deswäje kanner nimmie mit uns op die Bühn. Hä deit ävver immernoch met uns aan der Leedcher schruuve.

Mer freue uns ävver et Buchemsche wellkumme zu hiesse als neue Jitarrero bei uns Unplugged Besetzung. Dä Jung is jod. :)

Jetz sööke mer noch ene neue Mann aan der Deschhup. Wennsde schön Klavier spille kanns und villleich sojar e besje Quetsch dann schriev uns doch ens aan.

Mer freuen uns drop.

AACH UN KRAACH


Liebe Leute

Der Schmal hat zuviel um die Ohren, sodaß er seinen Livedienst bei uns quittiert hat. Er bleibt uns aber als Produzent erhalten.

Wir freuen uns, den fabelhaften Christoph »Buchemsche« Buchheim für den Posten an der zweiten Gitarre unserer Unplugged Besetzung begrüßen zu dürfen. :)

Jetzt suchen wir noch einen neuen versierten Keyboarder. Wenn Du auch noch ein wenig Akkordeon beherrschst umso besser aber keine Pflicht.

Schreibt uns an. Wir freuen uns auf Eure Bewerbungen.

AACH UN KRAACH

2021-08-26T02:28:29+02:00

Dat kannste deile!

Titel

Nach oben